Holiday Hottie Workout

Standaard

Dag bloggers,

Het is weer zover. Ik begin wéér eens aan een workoutschema. Ik kan zeggen: dit keer houd ik het écht vol! Maar ik weet dat ik alleen maar mijn best kan doen. Als ik het niet volhoud, is dat niet zo erg. Bij jou dus ook niet! Het voornaamste is dat je het probeert. Elke workout telt. Ook al sport je maar één week per maand, dat is nog steeds beter dan nooit sporten. Ga ervoor en wees blij met wat je verwezenlijkt!

XOXO

Janne

Eén reactie »

  1. Thanks voor je inspiratie! 🙂 Zelf ben ik net een blog begonnen over effectief trainen, ik zou het erg leuk vinden als je een kijkje komt nemen 🙂 #girlspumpingiron. Have fun met je trainingen!

Geef een reactie

