I can do it!

Standaard

Dag bloggers,

Een aantal weken geleden ben ik aan een nieuwe opleiding begonnen. Nu ik mijn diploma logopedie op zak heb (foto’s komen nog, beloofd!), dacht ik: het is tijd voor iets anders. Ik had enorm veel zin om te gaan werken, maar ik kreeg de kans om m’n droom te verwezenlijken en startte een verkorte opleiding Leraar Lager Onderwijs. Ik kon deze opleiding in 1,5 jaar afronden in plaats van 3 jaar. Dat is natuurlijk een kans die ik niet kon laten liggen.

Ondertussen is vandaag mijn logopedische zelfstandige praktijk van start gegaan. Morgen heb ik mijn eerste afspraak en ik heb er enorm veel zin in. Het zal niet gemakkelijk worden om school en werk te combineren. Laat staan om toneel, vrienden en mijn studentenjob er nog bij te nemen. Het wordt een druk jaar, maar daar hou ik van. Als je me goed kent, weet je dat mijn agenda altijd overvol zit. Zo heb ik het graag. Ik laat natuurlijk nog voldoende ruimte voor ontspanning, als lijkt die nu ver te zoeken. Grote pakketten zelfstudie, taken, studentenjob, vrienden, een toneel dat bijna in première gaat. Ik kan het allemaal aan. Watch me!

IfyoucandreamitYoucandoit

XOXO

Janne

Eén reactie Volgende »

Plaats een reactie