Frisky Fall Challenge

Standaard

Dag bloggers,

De routine is er uit. Mijn workouts zijn niet meer wat ze geweest zijn. Tijdens de Bikini Series heb ik me voor de volle 100% ingezet om die bikini body te krijgen. Dat is min of meer gelukt. Ik was enorm blij met het resultaat. Nu, een maand later, is die strakke lijn hier en daar terug wat breder en krommer geworden. Tijd voor een nieuwe challenge! De Frisky Fall Challenge van Tone It Up is deze week begonnen. Net op tijd, want de voorbije twee weken heb ik slechts één keer op de crosstrainer gestaan. Veel te weinig! We gaan er terug voor. Deze Frisky Fall Challenge zal me mijn routine teruggeven, samen met dat bikinilijf. Are you ready!!! Ga kijken op ToneItUp.com voor je eerste weekschema!

FriskyFallChallenge

XOXO

Janne

Eén reactie »

  1. Pingback: 100 by Halloween | Unforgettable Moments

Geef een reactie

