Baking Sunday

Standaard

Dag bloggers,

De Healthy Breakfast Quinoa and Broccoli Egg Muffins zijn uit de oven! Ze zijn heel lekker als je van een omelet houdt. Daar hou ik wel van, dus voor mij waren ze perfect. Ik heb ze zelf met en zonder kaas gemaakt, vanwege de koemelk-intolerantie. Als jij ze ook zonder kaas maakt, voeg dan iets meer zout toe. Anders zijn ze een beetje flauw. De foto’s laat ik aan de pro’s over. Mijn muffins zagen er net hetzelfde uit als op de foto gisteren, maar om eten te fotograferen, heb je een net iets betere camera nodig. Smakelijk!

XOXO

Janne

Eén reactie »

Geef een reactie

