Hello Summer!

Standaard

Dag bloggers,

De Bikini Series zijn afgelopen. Dat betekent: niet meer sporten? Natuurlijk wel! Ik heb de smaak te pakken gekregen en ga er met de volle 100% verder voor gaan. Ik ben nog niet bij mijn ultieme Bikini Body, maar heb de voorbije weken enorme verschillen ondervonden. Mijn benen zijn veel slanker geworden, mijn armen, rug en buik zijn veel sterker. Ik ben niet veel afgevallen qua gewicht en mijn love handles zitten nog steeds stevig op z’n plaats, maar mijn buik is iets platter en ik voel me fitter. Dat vind ik al heel wat! We blijven doorgaan, met veel oefeningen voor buik en love handles. Dan komt dat zeker goed tegen de zon-, zee- en strandvakantie! Heb ik het jullie trouwens al verteld? De laatste twee weken van juli ga ik weer naar Spanje. Ik heb dus nog 3 weken voor mijn Bikini Body! We gaan ervoor! De resultaten mogen er toch wezen. Ik ben trots!

Before:

Before Voor
Before Zij

After:

After Zij
After Voor

XOXO

Janne

Geef een reactie

