Daily Planner

Standaard

Dag bloggers,

Jullie zullen het al wel door hebben. Ik ben een planner, zeg maar plan-freak! Overal liggen er to-do lijstjes, planningen, mapjes, … noem maar op! Als ik geen lijstje aan het maken ben, ben ik er één aan het doorstrepen. En nu heb ik mijn nieuwste aanwinst gevonden. De Daily Planner van Drop Dead Gorgeous Daily. Je maaltijden, to-do lijst, sport, prioriteiten, shoppinglijst én bankzaken op één pagina, mét ruimte voor notities en dankbaarheid. Geweldig!

DDGDailey

XOXO

Janne

Geef een reactie

