Bikini Series Cowabunga!

Standaard

Dag bloggers,

Donderdag werd (voor mij) dag 2 van de Bikini Series! Ik was zó stijf van de Bikini Body Routine dat ik mezelf voornam om de workout van donderdag te wisselen met die van zaterdag. Wat moest ik doen? 5 mile walk/run (8 kilometer). Een makkie dacht ik! Mijn broer vergezelde me naar Park Den Brandt, een 2,5 kilometer van bij mij thuis. We stapten naar het park, liepen daar twee toertjes en stapten terug. Klinkt goed, niet? Tot ik begon te lopen. Na een paar minuten kreeg ik een steek in mijn lies. Dat loop ik er wel uit, dacht ik toen. Niet dus, ik zit met een blessure. Een liesblessure om meer specifiek te zijn. Dat betekent een paar weken (weken!) niet lopen. Tja, dan zullen we maar gaan fietsen zeker? Dat komt ook wel goed! Door deze blessure heb ik een aantal workout-routines niet kunnen doen. Deze leek echter fantastisch! Zo uitputtend, maar daar houden we van! Give it a shot!

XOXO

Janne

Geef een reactie

