Bikini Series

Standaard

Dag bloggers,

Ik heb mezelf ingeschreven in de Bikini Series van Tone It Up. Vandaag deed ik mijn eerste workout (was eigenlijk voor gisteren gepland, dus we staan al goed op schema). Wat kan ik zeggen. Ik ben uitgeput. Dit wordt een echte uitdaging! En wat is een uitdaging zonder mede-slachtoffers? Niets natuurlijk. Ik daag jullie allemaal uit om zoveel mee te doen van de Bikini Series. Je kan je nog steeds inschrijven via de website. Zo krijg je elke dag een mail in je mailbox met de dagelijkse workouts en tips. Ja, je hebt het goed gehoord, ik zei wel degelijk ‘dagelijks’. Wil je je niet inschrijven, dan kan je natuurlijk ook elke dag op ToneItUp.com gaan kijken. Daar staat elke dag een workout op jou te wachten. Veel succes iedereen!

Deze workout heb ik volledig meegedaan. Ik ben uitgeput!

XOXO

Janne

»

    • De voor-foto is al getrokken. Als ik het volhoud, komt er binnen 8 weken een na-foto =D Ik zal m’n best doen, maar mijn poep is nu al stijf! =D

  1. Pingback: Bikini Series Cowabunga! | Unforgettable Moments

Geef een reactie

