New Routine: Yoga

Standaard

Dag bloggers,

Ik begin met yoga. Ik heb ooit een proefles gevolgd en dat was echt niets voor mij. Zo’n dikke Indische man die voor me zat en ‘oooohmmm’ zei. Never again! Ik heb besloten om het zelf te leren, gewoon in mijn huiskamer. Deze video van Tone It Up geeft de beste yogabewegingen weer om kracht, balans en flexibiliteit te creëren. Ik moet eerlijk zeggen. Ik bak er niets van (lees: écht niets!). Ik kan zelfs niet met gestrekte benen met mijn handen aan de grond, laat staan dat Dog-ding te doen!  Blijven proberen zeker? Uiteindelijk zal ik me fantastisch voelen. Daar ben ik zeker van! En in de tussentijd hebben mijn toeschouwers hun plezier gehad!


XOXO

Janne

Geef een reactie

