Challenge completed!

Standaard

Dag bloggers,

Ben jij vandaag ook een gat in de lucht gesprongen? We hebben met volle overtuiging onze laatste squats gedaan en het resultaat mag er zijn. Natuurlijk blijven we niet op onze stoel zitten de komende maanden. We hebben een routine opgebouwd en nu is de tijd aangebroken om deze vol te houden. Ik stel jullie iets voor: 100 squats, vier dagen in de week! Je mag je dagen zelf kiezen. Als je wil, kan je ze van maandag tot donderdag plannen, maar ik raad jullie aan ze wat te spreiden doorheen de week. Kan je dat aan? Ik zeker en vast wel!

HOW TO: Squats
Just do squats
Squat motivation

XOXO

Janne

»

  1. Goe bezig!! Go Janne! Mijn voornemen is om tegen de zomer een routine te hebben: elke maand 5 crunches erbij beginnende met 10! Dàt, en gewoon minder vettig eten, zou volgens mij een platte-buik effect moeten hebben zonder teveel moeite 😀 ideaal! Ps. I can’t believe how many butts you made me look at! xD x Cati

    • Correction: how many gorgeous butts I made you look at! xD
      Super voornemen die crunches! Ben nu ook bezig met buikspieren, maar dat gaat iets moeilijker dan de squats 😉 Haha. Blijven volhouden sister! Sexy for Summer! xx

Geef een reactie

