Graffiti op stage

Standaard

Dag bloggers,

Mijn eerste week stage zit er al weer op. Ik werd enorm vriendelijk ontvangen en de leerlingen waren ook stuk voor stuk aardig voor ‘de nieuwe stagaire’. Mijn wekelijkse feedback vrijdagmiddag kon niet beter en volgende week mag ik meer en meer zelf therapie gaan geven. Om de week af te sluiten, deed ik mee met ‘hobby’, een vak waar de leerlingen steeds kunnen kiezen tussen drie hobby’s. Die doen ze dan in groepsverband samen met een aantal leerkrachten. Ik ging mee op stap met de graffitispuiters. We gebruikten verschillende sjablonen om tot mooie kunstwerkjes te komen. Wat een plezier!

Graffiti - kopie
Graffiti2
Graffiti3 - kopie

XOXO

Janne

Geef een reactie

