30-Day Squat Challenge – Progress

Standaard

Dag bloggers,

Ik ben nu iets meer dan een week bezig met de 30-Day Squat Challenge. Ik moet zeggen: het is zwaarder dan ik dacht. Ik heb vrij goede beenspieren en dacht dus: “Laten we hiermee rustig starten, voor we aan alle moeilijke dingen beginnen als buikspieren en dergelijke.” Wat heb ik me vergist. 75 squats vond ik toch al veel, maar vandaag moet ik er 90 doen (Dag 9 inhalen, omdat ik ziek was toen). Daar stopt het niet. Morgen zijn het er meteen 120! Daar hebben we wat extra motivatie voor nodig. We gaan voor dat strakke achterwerk. No pain, no gain!


Squat-like-you-ass-depends-on-it

XOXO

Janne

Geef een reactie

