Toekomstplannen

Standaard

Dag bloggers,

Nog eentje en ik ben er vanaf. De laatste examens van mijn opleiding logopedie zijn bijna voorbij. Het klinkt wat raar en om eerlijk te zijn.. Zo voelt het ook. Nu zou ik alles moeten kennen. Na mijn stage zou ik klaar moeten zijn om in het werkveld te stappen. Dat gevoel heb ik dus niet. Na meer dan 3/4 van m’n leven op de schoolbanken te hebben gezeten, voelt het raar om dat achter me te laten. Conclusie? Daar ga ik dus nog even mee wachten. In september begin ik aan een extra opleiding. Een banaba, zoals ze dat noemen. Leerkracht lager onderwijs. Zie je me al staan? Juf Janne. Ik kan zelfs al wat oefenen op stage, nu ik op twee scholen sta!

Oei, ik heb wel nog één examen morgen. Die dromen en toekomstplannen zet ik nog even opzij.  Ik begin snel te leren.

XOXO

Janne

Geef een reactie

