Bye Bye 2013

Standaard

Dag bloggers,

De laatste dag van het jaar. Tijd om eens te kijken naar mijn Wishlist van 2013. Heb ik alles bereikt wat ik wilde bereiken? Alles gedaan wat ik wilde doen? Nu, bijna. De gitaar heb ik maar twee keer vastgenomen en dat driegangenmenu heb ik ook nog niet klaar gekregen. Tja, ik ben heel blij met wat ik heb bereikt in 2013.

Mijn topmomenten dit jaar:
#1. Rijbewijs gehaald
#2. Parijs met Dylan
#3. 25/08/2013. Na zes helse maanden eindelijk verlost van hoofdpijn

ByeBye2013

XOXO

Janne

Geef een reactie

