Happy anniversary!

Standaard

Dag bloggers,

Vandaag zijn Dylan en ik vier jaar bij elkaar. Het lijkt nog maar zo kort geleden, die eerste kus. Maar ondertussen kan ik me geen leven meer voorstellen zonder hem. Vorige jaren gingen we telkens een weekendje naar de Ardennen of dergelijke. Dit jaar gaan we eens lekker uiteten. We hebben gereserveerd, mijn cadeau ligt ingepakt op de tafel, ik ben volledig klaar voor vanavond. Ik kan hem eigenlijk nog maar één ding zeggen:

Ik Houd Van U!

XOXO

Janne

Eén reactie »

Geef een reactie

