10 Most Polluted Cities in the World

Standaard

Dag bloggers,

Vervuilde lucht, vervuilde steden, vervuilde wereld. Hoewel ik elke dag de bus neem naar school, heb ik ondertussen ook een auto. Hoe meer auto’s, hoe meer vervuiling, niet? Shame on me. Volgens Science.time.com zijn dit de meest vervuilde steden ter wereld. Ben ík blij dat de steden van België er niet tussen staan! Wat me wel verbaasde: noch New York, Beijing of Tokyo staan erbij! Misschien heeft ‘technologie’ dan niets met vervuiling te maken. Hoe dan ook, naar de volgende landen ga ik niet op vakantie!

air-pollution

#1 Ahwaz, Iran

#2 Ulaanbaatar, Mongolië

#3 Sanandaj, Iran

#4 Ludhiana, India

#5 Quetta, Pakistan

#6 Kermanshah, Iran

#7 Peshawar, Pakistan

#8 Gaborone, Botswana

#9 Yasouj, Iran

#10 Kanpur, India

Het volledige artikel vind je bovenaan in de link.

XOXO

Janne

Geef een reactie

