WHOO … It’s Halloween

Standaard

Dag bloggers,

Binnenkort is het weer Halloween. Hoewel het op school bijzonder druk is, ik aan het repeteren ben voor ‘Hamlet’, Dylan en ik op Halloween 4 jaar samen zijn én mijn petekindje vrijdag verjaart, heb ik beloofd ‘spookkoekjes’ te bakken. Ja ja, ik haal me nogal wat op m’n vork. Jerko – hetzelfde petekindje – begon over pompoensoep met spinnen en alles wat je met Halloween kan eten. En ik wist niet beter dan te vermelden dat ik een receptje had voor spookkoekjes. Lap! Wat een geluk dat ik zo graag bak.

XOXO

Janne

Geef een reactie

