Organizing Sunday

Standaard

Dag bloggers,

In mijn blokperiode had Dylan niet veel te doen. Zeg maar: niets te doen. Op een dag besloot hij zich niet langer te vervelen. Hij besloot – hou je vast – om mijn kamer te reorganiseren. Al mijn kasten laadde hij uit en terug in, al mijn papieren, stapels en tassen werkte hij weg. En ik? Ik studeerde rustig verder. Natuurlijk voelde ik me een beetje schuldig, maar ik ben echt dolblij met het resultaat. We hebben zelfs mijn goede voornemens voor 2013 vervolledigd. Mijn kleurrijke fotokaders vergaan niet meer in het stof, maar hebben een mooi plaatsje op m’n bureau gekregen, samen met de mensen die nog steeds in mijn hart zitten.

2013-08-19 09.30.03

Opa, Oma en Papa

2013-08-19 09.30.14

Janne en Papa

2013-08-20 13.09.32
De liefde van m’n leven

XOXO

Janne

Geef een reactie

