Quote of the Day

Standaard

Dag bloggers,

Vandaag wuifde ik de kinderen uit. Ze vertrokken met de hele familie naar Legoland. Normaal gezien was ik erbij, maar door de hoofdpijn en vermoeidheid van de laatste maanden, moest ik ze alleen laten gaan. Ik vond het zo erg, maar ze zullen evenveel plezier hebben. Volgende keer ben ik er hopelijk wel bij. Maar voor dit weekend vond ik deze quote wel gepast.

tumblr_lwfjo3ICqN1qeamj7o1_400

XOXO

Janne

Eén reactie »

  1. Hey Janne,
    We hebben je heel het weekend in ons hartje gehouden. De kindjes hebben ook heel het weekend over jou gepraat en telkens weer gezegd dat ze het zo spijtig vonden dat je er niet bij was.
    Ze gaan heel veel vertellen (alles zelfs) hebben ze gezegd, dus hou je maar al vast…
    Dikke kus,
    mama xx… (die ook heel het weekend aan je gedacht heeft :-*)

Geef een reactie

