Music on Monday – Friends

Standaard

Dag bloggers,

Friends is dé serie waarmee ik ben opgegroeid. Toen ik 10 jaar was, bracht mijn babysit de video’s van seizoen 1 mee. Ja, toen hadden we nog geen DVD-speler of laptop. We zagen de eerste aflevering en ik was meteen verkocht. Mijn eerste Engels en mijn eerste komische serie werden geïntroduceerd.

In seizoen 2 (aflevering 12) krijgt Phoebe de kans om in een kinderbibliotheek te gaan zingen. Ze krijgt de opdracht een aantal kinderliedjes te schrijven. Met goede wil stapt ze de kinderbibliotheek binnen en begint te zingen. Dit zijn de eersten.

Na de eerste dag krijgt Phoebe de opmerking dat er een aantal ouders hebben geklaagd over deze ‘Lady who tells the truth’. Ze wordt gevraagd om een liedje te schrijven over de dieren van de kinderboerderij. MAAR … Phoebe zou Phoebe niet zijn, mocht ze hiervan ook een echte kinderhit maken.

XOXO

Janne

Geef een reactie

