And so it begins …

Standaard

Dag bloggers,

Na een semester luisteren, noteren en samenvatten, is het nu tijd om te studeren. De boeken liggen klaar, de bureau is (quasi) opgeruimd, dus we kunnen beginnen. Vandaag studeer ik echter beneden. Onze nieuwe meubels zijn aangekomen en daar maken we heel graag gebruik van. Plus, de sociale controle is een must voor mij. Zeker in het begin van de blokperiode. Ik ben benieuwd. Wens me alvast veel succes. Ik zal jullie natuurlijk niet verwaarlozen tijdens deze zware tijden. Wees daar maar gerust van!

2013-05-26 19.17.56

XOXO

Janne

Geef een reactie

