Presents!

Standaard

Dag bloggers,

Mijn verjaardag was fantastisch. Dylan nam me ’s middags mee uit eten bij DaGiovanni’s en daarna belandden we in de cinema. Een romantische dag om bij weg te dromen. Natuurlijk kreeg ik ook cadeautjes. Uit een klein, maar veelbelovend zakje kwam de nieuwe CD van Hugh Laurie én het boek Safe Haven van Nicholas Sparks, mijn favoriete schrijver. Later op de dag kreeg ik er nog nieuwe schoenen bij ook! Van m’n broer kreeg ik een kookboek: 1001 cupcakes, koekjes en andere zoete zonden (he knows me well). In mijn kamer staat een nieuw, wondermooi kastje gekregen van mama. M’n vriendinnen kochten een receptenschriftje, gevuld met m’n lievelingsreceptjes, een ontroerend tekstje, én een kookboek: 500 gerechten met chocolade in de hoofdrol. Ja ja, ons gezamelijk familiegewicht is aan het stijgen door al dat bakken van de laatste weken. Mijn nieuwe kookboeken plakken al vol met post-its. “Dit wil ik maken, dat wil ik maken, goh en laten we dit ook maar eens proberen!” Ik ben vandaag terug begonnen op onze crosstrainer, just so you know.
Foto’s binnenkort!

XOXO

Janne

Geef een reactie

