Sunday HOME Inspiration

Standaard

Dag bloggers,

Binnen een paar jaar is het zover. Dan ben ik afgestudeerd en begin ik mijn eigen nestje te bouwen. Hoewel ik de lotto zou moeten winnen om me zo’n mooi interieur te kunnen veroorloven, heb ik al wat inspiratie gevonden. Wat vind je hiervan? Licht, zacht en met een beetje industrie en hout. Zo wordt het, maar dan de HEMA-en-IKEA-versie.

home
Home2
home4
home5
home6
home7
home8
home9
home13
home14

XOXO

Janne

»

  1. Goeie smaak! Zo wil ik het ook wel, maar dan nog iets meer ‘industrie’ 🙂 Op rommelmarktjes en kringloopwinkels of op Ebay, Tweedehands.be, Kapaza, Koopjeskrant kan je trouwens ook leuke dingen vinden (of bij de grootouders op zolder)… En in Tessenderlo is er elke zondag een antiek- en rommelmarkt die wel de moeite is (van 6u tot 13u). Veel succes met zoeken (en laat nog wat over voor ons he 😉 )
    Liesbeth

Geef een reactie

