“De Bejaardenbond”

Standaard

Dag bloggers,

Vandaag onze tweede voorstelling van De Pineut gehad. Vrijdag ging het super. Een hele leuke zaal, veel gelach en op het einde afgesloten met een cava’tje. Een schitterende prestatie van alle acteurs. Langs deze weg nog eens een dikke proficiat van mij!

Vandaag was het best wel een grappige voorstelling. Voor ik jullie meer vertel, moeten jullie weten dat onze matinees – de middagvoorstellingen op zondag – er om bekend staan uitverkocht te worden aan “De Bejaardenbond”. Heel de zaal zat dus vol met dames en heren van een welverdiende leeftijd, die bij elke zin toch iets moesten meedelen aan hun entourage. Bijvoorbeeld: in acte 3, net na de pauze, werd er luid geroepen op William: “Och God, nen blote man opt podium!”‘ Gevolgd door een luid “SSSHHHHH” van de rest van de dames. Daarna kwam ik bij op de scène en hoorde ik nog iemand: “En ze smijten der nog één achter!” Ik moest mijn lach  serieus inhouden. Al bij al was het een leuke voorstelling!

Kleine reclamestunt: Er zijn nog kaarten voor 30 november, 1, 7 en 8 december om 20.15! Als jullie komen, gelieve niet te roepen op de acteurs. Bedankt! 😉

XOXO

Janne

Eén reactie »

Geef een reactie

