Amadeus amadeus

Standaard

Dag bloggers,

Maandagavond besloten de vriendinnen en ik naar Amadeus te gaan. Je kent het wel, hét grootste ribbetjesparadijs van Antwerpen, Gent en Brussel. Nu had ik een – toch wel tamelijk groot – probleem. Ik kan het absoluut niet verdragen wanneer m’n handen vettig zijn. Zelfs mijn frietjes eet ik met een vork. Maar ik dacht: “Wie eet er nu geen ribbetjes in Amadeus!” Het volgende uurtje werd gevuld met smakgeluidjes, veel hmm’s en smakelijke oooh’s. Na een tijdje begon het gesprek weer op gang te komen. Vooral de ober was een welbesproken onderwerp. Eén van de meisjes besloot om haar gsm-nummer bij onze gezamelijke fooi te steken. Later op de avond hebben we een ober moeten afwimpelen.

XOXO

Janne

Geef een reactie

