Music on Monday

Video

Dag bloggers,

Tegenwoordig luister ik ’s morgens naar Joe Fm. Een soort van ochtendritueel, zeg maar. Op weg naar school dans ik vrolijk mee met “De Ochtendshow”. Het is me opgevallen dat ze vroeger op de dag weinig tot geen droevige liedjes laten horen. Je krijgt telkens opgewekte melodietjes en leuke teksten. Donderdag, bijvoorbeeld, kon ik mijn dag starten met dit nummer. Ondanks alle dagelijkse chaos bleef ik een hele dag goed gezind!

XOXO

Janne

Geef een reactie

