Ladies night (and the boys)

Standaard

Dag bloggers,

Woensdagavond hield Olivia een gezellig bijeenkomen met spaghetti en films. Het is fantastisch dat we met de 6e-jaars nog steeds samenkomen. Telkens ik op zo’n avond of etentje ben, betrap ik mezelf op glimlachen. Gewoon zomaar glimlachen. Dan lach ik met de uitspraken van de jongens, de herinneringen van de meisjes of gewoon met de hele tafel! Iedereen nam iets mee. De één zorgde voor de drank, de andere voor de spaghetti-saus. Ik nam het dessert voor mijn rekening. Mijn citroencake viel weer goed in de smaak. Enkel Thomas deed iedereen fronsen met zijn uitspraak: “Ik lust alle cake, behalve citroencake. Allé, het is kei lekker, maar ik eet het niet graag.” Je zag letterlijk boven iedereen een vraagteken verschijnen. Na de overheerlijke spaghetti – congrats to Olivia! – haalden we een stapel DVD’s boven. Iedereen had er een paar meegebracht om uit te kiezen. Uiteindelijk zette we Despicable Me op. Volgens mij was ik de enige die deze nog niet gezien had. Hij was echt schitterend! Een fantastisch avond om nog vaak over te doen. Dank jullie wel!

XOXO

Janne

Geef een reactie

