Tea time

Standaard

Dag bloggers,

Gisteravond, terwijl ik gaan babysitten was, heeft Dylan al mijn plinten gezet én mijn kast in elkaar gestoken. Daarom heb ik hem ’s avonds verwend met een theetje en een Chokotoff. En vanmorgen lagen de wentelteefjes – in hartjesvorm, creatief als ik ben – op z’n bord met daarnaast een versgeperst glaasje appelsiensap. Vandaag mag ik heel mijn kast inladen, vreugdesprong. Weliswaar nadat ik een volledig hoofdstuk geleerd heb. Aan de vriendinnen: als je kleren hebt die je beu bent, te groot, te klein, te saai of te kleurrijk zijn. Hou ze dan maar klaar, want de grote closet-clearout-klerenwissel is in aantocht!

XOXO

Janne

Geef een reactie

