Bikini Workout

Video

Dag bloggers,

Eind juni, tijd om die bikini’s weer boven te halen. Ik weet wat jullie denken: Oh nee! Mijn buik, mijn billen, mijn benen. Ik ben zoveel aangekomen! Ja, dat dacht ik ook. Toen ik even op internet rondkeek, vond ik een aantal workouts. Volgens mij zitten deze twee wel goed. Jeanette Jenkins, dé hollywoodtrainer die elke ster in ‘shape’ krijgt en een work-out speicaal voor fitnessmagazine. Deze laatste doe je twee tot driemaal per week twee keer na elkaar. Who’s with me!


Beach Body Circuit Workout

XOXO

Janne

Geef een reactie

