Can I get a Whoop Whoop?

Standaard

Dag bloggers,

Ik denk dat ik nog nooit zoveel stress had. Vandaag had ik het examen “Leerstoornissen”. Natuurlijk lukte het studeren – in het begin weliswaar – langs geen kanten. Ironisch, niet? Uiteindelijk kreeg ik alles net op tijd geleerd. Nét op tijd, want ik heb mijn laatste hoofdstuk nog op de bus vastgehad. Toen ik binnenkwam in het examenlokaal, zag ik tussen alle bekende gezichten zoveel andere meisjes zitten. Allemaal tweedejaars die dit vak hadden meegenomen. Daar ging het goed gevoel. Het examen bestond uit open vragen, wat me nóg meer stress gaf én als klap op de vuurpijl stelde mijn vriendinnen me nog een vraag waar ik niet op kon antwoorden. Weg leerstof!

Ik ging zitten en nam m’n pennen. Meervoud, want met open vragen weet je maar nooit. Ik zette mijn GSM af en legde mijn studentenkaart op tafel. Klaar om te beginnen. We kregen ons examen, ik vulde meteen mijn naam in en sloeg het blad om. Daar was hij dan, de eerste vraag: Juist of fout? Indien fout, verbeter. Kon het gemakkelijker? De rest van de vragen waren net iets moeilijker, maar blijkbaar had ik toch wat onthouden. Ik ging er als een trein doorheen. Alles kon ik invullen, aanduiden en vervolledigen. Het was een examen naar m’n hart! Whoop Whoop!

P.S.: Prachtige etalage van Men At Work op de Meir. Het paste perfect in de stemming!

XOXO

Janne

Geef een reactie

