Sweet Little Bro

Standaard

Dag bloggers,

Om mij wat op te vrolijken, – de rug is nog steeds een echte mood-kill – besloot mijn lieftallige broer de raad van mijn wijze blog te volgen. Dit is wat hij deed. Ik kwam donderdagavond thuis van toneel. “Ga maar in de zetel zitten”, zei hij. “Zit je goed?” Ik wist niet wat ik kon verwachten. Hij nam zijn gitaar – voel je het al aankomen? –  en speelde één voor één alle liedjes van het blogbericht: I’ll have a song, please?. Allemaal speciaal voor mij. Ik was ontroerd. Hij had er zelfs nog eentje bijgevoegd. Wat heb ik een lieve broer! Here’s to you, little bro!

XOXO

Janne

Geef een reactie

