Verschot

Standaard

Dag bloggers,

De reden waarom ik al bijna een hele week ‘offline’ ben, is het verschot in mijn rug. Mijn schoolwerk, blog en dergelijke staan momenteel op een – laten we zeggen – heel laag pitje. Het enige wat ik kan doen is zitten in de zetel met twee kussens achter m’n rug. Maar geen gezever. Een paar pijnstillers, Dylan die me overal bij helpt en een lach op het gezicht – meestal dan toch. Ik kan lekker veel televisie kijken. Is er dan iets slechts aan?

XOXO

Janne

Geef een reactie

