Eigen versie van het Bradshaw-leven

Standaard

Dag bloggers,

Weten jullie nog waarom ik ben beginnen bloggen? Ik besloot terug te gaan naar dat moment. Dat eerste blogbericht, die allereerste woorden op het internet. Het was zo spannend. Nu is het een gewoonte te schrijven, een gewoonte dat vriendinnen zeggen: “Hey, ik sta op je blog! Wat leuk! ” Ik vind het nog steeds fantastisch wanneer mensen me vertellen dat ik leuk schrijf of dat ze mijn grote nieuws al wisten, omdat ze het gelezen hadden.

Trouwens, het was Carrie Bradshaw. Ik wilde schrijven zoals zij, single and fabulous. Ergens op de weg werd ik ‘non-single and almost fabulous’, een eigen versie van mijn Bradshaw-leven. Geen dure schoenen, geen wekelijkse Cosmopolitan-cocktail, geen zaterdagse brunch. Ik heb enkel schoenen goedkoper dan €30, drink misschien drie keer op een jaar een cocktail en brunch alleen als ik te laat ben opgestaan. Ik ben blij dat ik na bijna twee jaar nog steeds diezelfde vriendinnen heb die zeggen: ‘ik sta op je blog!’ en Dylan die zegt: ik hou van je! Dat is alles wat ik nodig heb.

XOXO

Janne, non-single and almost fabulous

Geef een reactie

