Happy Valentine’s Day!

Standaard

Dag bloggers,

Het leek een eenzame dag te worden. Gedurende de dag hadden Dylan en ik beide school en straks ga ik naar toneel, terwijl hij op zijn zusje en broer past. Op Valentijn zouden we elkaar niet zien. Maar daar stak hij een stokje voor. Daar stond hij, midden in mijn deuropening, een prachtige rode roos in de ene hand en een grote kaart plús cadeau in de andere, de liefde van mijn leven. Dit was de eerste – en dus extra speciale – bloem dat ik van hem kreeg. Ik was ontroerd en dolgelukkig. De grote valentijnskaart was super en ik kreeg een kookboek van Jeroen Meus. Nét datgene dat ik wilde. Volgende week maak ik het lekkerste gerecht speciaal voor hem klaar. Wat is de liefde mooi. En wat hou ik van hem!




XOXO

Janne

Geef een reactie

