En we zijn weer vertrokken

Standaard

Dag bloggers,

Vandaag kreeg ik te horen dat heel mijn uurrooster voor het komende semester – dat morgen begint trouwens! – veranderd is. Ik heb net anderhalf uur moeten besteden aan mijn agenda. Net wat ik nodig had, niet? Het deed me beseffen dat de lessen morgen echt terug beginnen. Er is niets aan te doen. We zijn weer vertrokken, maar met een positief gevoel. We zijn er klaar voor, gaan er de volle honderd procent voor en zullen slagen met glans!

XOXO

Janne

Geef een reactie

