Check … check … check…

Standaard

Dag bloggers,

Mijn checklist loopt al aardig ten einde. De kruisjes vermenigvuldigen zich snel. Eerst en vooral heb ik ontbeten in Londen. Vanmiddag heb ik ‘the Tourist’ gezien met Dylan. Geweldige film trouwens, een echte aanrader. Ik heb pasta gegeten in een roomsausje met kip en spinazie, wat ook heel lekker was. En die glimlach is niet van mijn gezicht te slaan. Enkel gisteravond en vandaag is hij wat zoek, want ik ben ziek. Als ik beter ben, moet ik enkel nog gaan winkelen met mijn zus!

XOXO

Janne

Geef een reactie

