Creatieve opbergideeën

Standaard

Dag bloggers,

Op Elle.be vond ik wat leuke opbergideeën. Ik vind ze alvast fantastisch. Wat vinden jullie?

1) Make-upborstels in een vierkant vaasje, opgevuld met koffiebonen. Je borstels blijven rechtstaan en het is nog mooi ook!

2) Confituurpotjes als opslagplaats voor wattenstaafjes, zeepjes en meer.

3) Oude kratten als schoenenrek? Geef ze een leuk kleurtje en hang ze aan de muur. Dit vind ik persoonlijk een schattig idee voor in mijn toekomstig – zeer kleurrijk – huisje.

4) Vintage porseleinen theekopjes, schaaltjes en kommetjes voor het organiseren van oorbellen, armbandjes en dergelijke. Misschien is dit een goed idee voor mij! Ik ben mijn juwelen altijd kwijt.

XOXO

Janne

Geef een reactie

