Het spel dat niemand meer speelt

Standaard

Dag bloggers,

Ken je die leuke spelletjes, die niemand meer speelt? Ik bedoel, wie speelt er nu nog Mens-erger-je-niet of Ganzenbord? Ik vond dat vroeger fantastisch! Een week of 3 geleden wilden Dylan en ik een gezelschapsspel spelen. Ik zag een klein groen zakje liggen en – nieuwsgierig als ik ben – wou ik weten wat erin zat. Het was een mini-versie van Scrabble, hét ultieme spel dat niemand meer speelt. We hebben een hele avond gepuzzeld, woorden opgezocht en het werd enorm spannend. Op het einde legde ik toch maar dat kleine woordje beneden in de linkerhoek. Driedubbele woordwaarde mét C (5) en D (2), en DOVEN (27), goed voor 48 punten én de overwinning!

XOXO

Janne

Geef een reactie

