Wat?

Video

Dag bloggers,

Ken je die liedjes waarvan je denkt: Als ik dat zou kunnen, dat zou cool zijn? Jelle, mijn broer, zong dit een aantal dagen geleden mee. Helemaal en zonder lyrics. Probeer maar eens!

Een beetje geïnspireerd door hem, zocht ik het liedje op dat Valerina – een hele goede vriendin die ik enorm hard mis – en ik ooit wilden leren. Onze leraar aardrijkskunde zei: Wie alle landen kan aanduiden op de kaart én tegelijk dit liedje kan zingen, krijgt van mij 10 procent extra! We zijn nooit verder geraakt dan de eerste tien zinnen. Jij wel?

XOXO

Janne

Geef een reactie

