Pride and Prejudice

Standaard

Dag bloggers,

Zoals sommige van jullie al weten, ben ik een grote fan van Jane Austen en Shakespeare. Het wat oudere Engels is prachtig en ik hou van al de drama en romantiek. Deze zomer was ik begonnen in Pride and Prejudice, maar helaas is het boek nooit uitgeraakt. Ik lees enorm traag en de vakantie was dan ook te snel voorbij. Mijn boek ligt nu op mijn kamer, onbelezen en moederziel alleen. Eenzaam tussen de andere reeds gelezen boeken, wachtend op de dag dat ik het terug vastneem in mijn handen en het verhaal met liefde doorblader.

Voornemen #5 Lees Pride and Prejudice uit en minstens één ander boek.

XOXO

Janne

Geef een reactie

