My Wishlist

Standaard

Dag bloggers,

Naar aanleiding van mijn aankomende ‘soldenshop’ – een kerstcadeau van de mama, wat zie ik ze graag – heb ik een wishlist samengesteld. Gebaseerd op Sale shopping: tips and trics op thischicksgotstyle (29 dec. 2011) maakte ik een lijstje met kledingstukken die absoluut niet in mijn kleerkast mogen ontbreken.

1. Donkere jeans
2. Basis t-shirts korte/lange mouwen
3.  Donkergroene cardigan
4. Jeans in een leuke kleur (geen blauw!)
5. Al het andere dat ik gewoon ‘moet’ hebben

XOXO

Janne

Eén reactie »

  1. Pingback: B.T.R. (Blogs To Read) « Unforgettable Moments

Geef een reactie

