Sinterklaas

Standaard

Dag bloggers,

Vannacht hoorde ik gestommel beneden. Weet je wat ik dacht?
Het is Sinterklaas,  die heeft weer wat gebracht.
Chocolade, speculaas en letterkoekjes ook.
Dat is dus dat lekkere, dat ik de hele nacht al rook!

Centjes rondgeslingerd, zo over de vloer.
Ik weet nog vroeger, aan de trap op de loer.
Speelgoed was er helaas niet bij,
maar dat geeft niet, ik hou meer van snoeperij.

Achttien jaar is al wel veel.
Maar voor mij blijft de Sint altijd reëel.
Ik geef toe, ik kan er nog steeds van dromen.
Mag hij volgend jaar opnieuw komen?

XOXO

Janne

Geef een reactie

