December = examenstress

Standaard

Dag bloggers,

Ik had mijn tweede chocolaatje van de adventskalender nodig vandaag! De examens komen eraan en dat merk je. Alle studenten lopen iets meer gespannen rond op de campus, de docenten steken dat ene tandje bij, je boek gaat naar zijn einde toe en de beruchte examenroosters komen tevoorschijn. Het is ondertussen december en – voor wie dat nog niet gedaan heeft – tijd om erin te vliegen!

Mijn kaften worden momenteel op orde gestoken, het overzicht is voor vanavond. De planning voor morgen. Ik heb eigenlijk wel zin in de blok (schiet me niet neer!). Alles is goed gepland, niets houdt je weg van het werk, je kiest je pauzes en vooral… je hebt tijd om te leren. Tijd! Dat heb ik gemist.

XOXO

Janne

Geef een reactie

