I wish..

Standaard

Dag bloggers,

Toen ik naar rechts keek in het bushokje, zag ik de “Make A Wish”campagne van Esprit. Deze kerstcampagne geeft de mensen een kans te zeggen wat zij wensen en zo de wereld een betere plaats te maken. Ik weet het, cliché. Maar wel enorm mooi gebracht. Een van mijn favoriete foto’s is toch wel dit meisje. Enerzijds omdat ze één van de meest schattige kinderen op de wereld is. Anderzijds omdat we dezelfde wens delen. Mijn wens voor deze kerst:

I wish love for all my family (psst.. don’t forget the future in-laws)

XOXO

Janne

Geef een reactie

