Een cliché met waarheid.

Standaard

Dag bloggers,

We weten allemaal dat de grond onder je voeten wegzakt als je iemand dierbaar verliest. Ik ben gezakt en gezakt en toen kwam de grond weer naar boven. Deze dag was als een filmscenario. Het einde van een nachtmerrie, (her)begin van een droom.
Mensen die heel het verhaal kennen, weten dat hij en ik het nog moeilijk zullen hebben. Ik weet dat ook, dus wil ik hem steunen in alles, zoals hij mij steunt. De tijd heelt. Een cliché met waarheid. We geraken hier samen door en zullen hier veel uit leren. Hij blijft en dat is het belangrijkste. De rest doet er niet toe.

XOXO

Janne

Geef een reactie

