Klassieker: Breakfast at Tiffany’s

Standaard

Dag bloggers,


Klassiekers zijn er om gezien te worden! Ik hoorde eens rond in mijn vriendenkring en het blijkt dat niemand (lees: echt Niemand!) “Breakfast at Tiffany’s” gezien heeft! En net om die reden zal ik elke week een klassieker op mijn beeldbuis laten verschijnen, die ik met veel nostalgie bekijk. Vanavond is het dus de beurt aan “Breakfast at Tiffany’s (1961)”. Dé klassieker met steractrice Audrey Hephburn en -hunk hunk- George Peppard. Kijk jij mee?
XOXO

Janne

Geef een reactie

