Het zal dan toch werken worden.

Standaard

Dag bloggers,

Het zat eraan te komen. Het was te verwachten. De langverwachte taken en groepsopdrachten zijn eindelijk gearriveerd. Algemene psychologie zette de eerste stap, methodieken in de logopedie en audiologie volgde gehoorzaam, mondelinge taal wou ook deelnemen en communicatie deed er nog een schepje bovenop. In deze volgeladen week kregen we vier grote opdrachten. Ik dacht al dat het te gemakkelijk werd. Deze twee à drie voorbije weken heb ik niets anders gedaan dan mijn cursussen geprint, mijn lessen overlopen en gedacht: Wat is het studentenleven toch geweldig. Danku voor het vooruitzicht, maar dat is gedaan. Werken zal er gedaan worden, en hard. Wat een geluk dat mijn richting nét iets voor mij is. Ik zie er niet echt tegenop. Ik ben eerder benieuwd wat voor leerrijke ervaringen dit zal opleveren. Klink ik nog als een student?

XOXO

Janne

Geef een reactie

