Sainte Maxime: Aqualand

Standaard

Dag bloggers,

Zeven dagen in een week is te weinig! We hadden nog maar een paar dagen aan het zwembad gelegen, twee uitstapjes gemaakt en het was al onze voorlaatste dag. Dylan, Jelle en ik besloten een dagje naar het waterpretpark te gaan. Aqualand viel beter mee dan verwacht. Ik ben normaal niet zo voor waterglijbanen. Op de één of ander manier raak ik altijd gewond. Deze keer gleed ik uit op een houten trap en viel ik bijgevolg met mijn rug op de treden, een stuk naar beneden. Een blauwe plek, wat schaafwonden, maar ‘alle chance’ geen zware letsels. Alle mensen natuurlijk: ça va, ça va? Ik kon maar met moeite een ‘oui’ uitbrengen. Laten we zeggen dat ik meer een zwembadtype ben. Dat deel was wel leuk!

XOXO

Janne

Geef een reactie

