Ready.. Set.. ALLEZ!

Standaard

Dag bloggers,

De koffers zijn gepakt, het weerbericht gecheckt, de auto gewassen. We zijn klaar om te vertrekken naar Sainte-Maxime, Frankrijk! Binnen een 10-tal uurtjes vertrekken we met de auto naar één van de Zuidelijkste puntjes van ons verfijnde buurland. Zo’n lange trip moet natuurlijk gevuld worden met uren muziek! We hebben letterlijk àlle muziek die we konden vinden op 1 USB-stick gezet en in de auto gelegd.

Natuurlijk is een vakantie ook niets zonder een goed boek. Mijn eerste keuze ging naar Jane Austen. Altijd een goede keuze als je van klassieke, dramatische en vooral romantische verhalen houdt. Eerste keuze, zei ik, tot ik gisteren thuis kwam en het meest fantastische boek op tafel zag liggen. Een klein cadeautje van de mama. Oh wat zie ik ze graag! Binnen een paar dagen zie je me in een ligzetel op het strand of bij het zwembad, gestreepte bikini, rode zonnenbril en ‘Style’ van Lauren Conrad!

Au revoir et à bientôt!

Janne

Geef een reactie

