Summer Project

Standaard

Dag bloggers,

Mijn project deze zomer wordt – tromgeroffel, if you please – mijn zolderkamer. Je hoort het goed, ik verhuis naar de zolder. De afbraak is nog niet helemaal achter de rug of ik ben al volop in de ban van accessoires en decoratie. Ik sta een aantal stappen voor. De meubels zijn gekocht, de kleuren gekozen en vandaag ging het eerste decoratieve element over de toonbank. Een set zwarte houten letters die mijn absoluut favo-stad spellen: PARIS. Prachtig, niet?

XOXO

Janne

Geef een reactie

